Svar för frågastund

Tobias

Hur träff du och Henrik?

Vi träffade på Dovas internet. Lite självklart att han hittade mig där. ;.).nÄR sTOCKHOLM hade 25 års jubileum teckenspråk dag. Frågade han om jag vill komma på hans fest och osv. sen rulla det bara på..

Jennifer


mina frågor

vill du förlova/gifta dig med henke?
En ganska svårt fråga eftersom jag och Henke har inte kommit långt djup på att prata om dessa saker men jag ska försöka skriva en ungefär sätt.

Förlova och Gifta ligger väl lite mycket före baby och vi har en baby tillsammans då den slår precis nästa allt eller allt. som en vän säger till mig en gång att han ser mig och henke som ett gifta par eftersom vi har en baby ihop.

Gifta vet jag inte. men förlova kanske. Ibland vill jag förlova, ibland inte.

vad vill du göra efter mammaledigheten? om jag får välja vad som helst skulle jag vilja vara mamma ledig flera år med Trond.. men, antar börja jobbar.
din drömresan? Jag har inte dröm resan, men skulle vilja till Thailand igen. jag små hellre åka till sol och bad och havet med göra än till stor stad som London.
vad skulle du göra om du vann 1 miljon på lotto? ;) 1miljon är mycket pengar, Man önskar alltid sig en massa men när man får pengar i verklighet så blir man osäker. jag skulle gissa att jag spara allt.. låter lite för egoisk men våra framtid är inte precis trygghet tycker jag...


: Maja

Nu ska jag fråga dig! =)

hur träffades du och barnets far?
Läs där upp som jag skrev Tobias svara
När blev du gravid, vet du vilken datumet? :P om jag minns rätt var det 16 november.
Hur ser det ut för dig om 10 år?  man vet ju aldrig hur det ser ut men vad jag önskar mig att jag har en fast jobb, har hunnit rest en del, och då är Trond 10 år en gammal pojke;) och bor en lilla stad.

sist, tycker du om mig? din apas kompis.
ha ha, Tycker så klart bra om dig. Tyck bara synd att vi hade aldrig träffs och göra saket ihio trots vi bor samma stad...

KRAAM

: Britt

Vad heter Trond mer? Harald
Vem har förslagit namnet? Henke hittade det på internet och jag godkändes alltså Trond. sen Harald heter min Farfar=)
Har du kvar piercing i tungan? Neeej, jag tog bort när jag har flyttat till stockholm.


Anna B

Här kommer lite frågor..
Vill du förlova dig med Henke?
Ilband ja, ibland nej.. vet det låter konstig men vi har en baby ihop och baby slår ju allt..  
Kan du tänka dig att bo i Göteborg om möjligheten finns? Nej, vill inte bo i en stor stad, utan en lilla stad..
Saknar du mig? Såå kllart gumman =)=)
Var ska ni fira jul o nyår? Vi 3 ska fira här i sthlm båda jul och nyår.... låtere trist men vi kommer att betala dubbel hyra.. så bäst stanna och spara caash=)

 


Hoppas ni är nööjd=)

 

/ sweetlady


Kommentarer
Postat av: jennifer

JJAAAAAAAAAAAAAAAAAA E NÖJD.:D puss

2008-12-17 @ 23:26:00
URL: http://metrobloggen.se/sveannifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0