inte rubik??

jag vet inte
jag vet inte

nu har trond växt ut ordentlgt, han äter båda från mig och mjölkersättning det har fungera jätte bra än så länge..
men som ni ser att jag skriver här på blogg för sällan.. För sällan..
så jag har funderat på att avsluta här på blogg. för jag har nästa aldrig lust att skriva,,,

Vet varken vad jag ska skriva,
känns som när jag sittter via dator så slösa jag bort tiden kunde vara med Trond istället för att skriva på blogg.
det känns detsamma med Bilddagboken,.

just nu har jag mycket i huvudet att tänka på.
Ska jag verkligen bor kvar i sthlm 10 år till?
vad ska jag göra när mamma ledig är slut, var ska vi bo, vad vill jag jobba med sen,
det finns mer och mer frågor jag vill ställa FRÅGA. men ingen kunde besvara det här till mig:(..
det är lång kvar men är alltyid bra att planera lite smått tycker jag så man vet vad man ska använda liv till längre fram.

i Oktober ska jag åka från sthlm till olika städer för att umgås med de mina vänner och glömma allt som vad som ska hända..
sen november ska det finnas två dop...

sen får vi se vad som hända...

/ swwetlady

4 juli







De första bild tog den 4 juli den beräknad dag.
Så vi åkte till rålis och mötqa de tjejerna och de har badat, sola medan vi bara komma förbi så hade en vän kamera med sig. fotograf oss ihop. en måntga fina bilderna,
 När vi kom dit, hade alla tjej fått färg och är så brun, medan jag är så vit och stor mage medan alla är smal. Tänker oj när alla hade bikini på sig.
men det försvinna men folk som vi inte kände kolla på mig och säker prata om min vita mage,,
12 dagar senare komemr den Trond..

Idag är han 8 veckor gammal.
Tiden har väldigt gååått såå fort, vi hänger nästa inte med. men för det mest är han snäll, glad och skrek bara via hunger, trött.-. ibland via toa behov,.
men annars är han såå en snäll pojke. vi har hunnit åkte buss, x2000, bil, tunnel och han trivs bra att ligga på vagn. men när vi är hemma vill han jätte gärna sitta hos oss.han är såå mysig pojke.

Vi är så tacksam att vi fick den söt pojke och vi älskar honom...

ska sätta mer bilderna när kamera har ladda in dator =)
/

RSS 2.0