Afrika man

Taaack Josefin fööör idag=)=)

När åkte vi hem med tunnelbana från Centralen till Hagsätra Alltså jag och Trond..

Vi satt på barnvagn plats och så kommer en afrika man och satt sig bredvid sog hos oss. vilket som inte gjorde något för oss. Trond satt hos mig och skratta och log som vanlig. Afrika pratade med Trond och Trond skratta, log.. inget var märkligt tyckte jag för han är sådan... Afrika man börja prata med mig så jag säger att jag är döv..
han teckna och visa kroppspråk tydligt..

Han teckna "Peka på Trond" älskar mig han smile han ser mig..

Jag tänker.. det var intresserad att han ser det så eftersom alla tyckte att det var inte märkligt med att baby skratta till alla folk...

Nu ska jag matra gröt till Trond....

Kommentarer
Postat av: Maja w

vad kul att afrikanen kommunicerade till dig och sa så... fint!

2008-12-17 @ 20:22:41
Postat av: josse

Tack själv, gumman!!

pusss

2008-12-18 @ 13:50:59
URL: http://josseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0